haha, wat moet ik op ts doen dan yorick?:p ik vind t wel gezellig hier, dennis kan er alleen niet tegen als je em gay noemt:D
+5
gio
ReppMazz
Yorick
heada
Floda/kavario
9 posters
FIFA 11 Competition
heada- Posts : 40
- Post n°26
Re: FIFA 11 Competition
ReppMazz- Posts : 39
- Post n°27
Ga je verjaardag met een turk vieren man.. opgetyft staat netjesheada wrote:haha, wat moet ik op ts doen dan yorick?:p ik vind t wel gezellig hier, dennis kan er alleen niet tegen als je em gay noemt:D
Roalty- Posts : 14
- Post n°28
bamm
volgens mij is heada/ rick zelf gay, omdat hij anderen gay noemt
en ja ik leef ook nog
volgens mij is heada/ rick zelf gay, omdat hij anderen gay noemt
en ja ik leef ook nog
- Post n°29
jelmar, waarom quote je dat? dat is echt onzin:D jij hebt echt geen echt leven hè? en ik reageer niet eens op roalty, 3 jarig kindje:D
Roalty- Posts : 14
- Post n°30
ragerage XD
hoe oud ben je heada?
vast niet veel ouder
hoe oud ben je heada?
vast niet veel ouder
Yorick- Admin
- Post n°32
nou kijk dan kun je met je maatjes praten enzo want ik weet zeker dat iedereen je mist
- Post n°33
waarom ontwijk je de vraag nepracist?heada wrote:jelmar, waarom quote je dat? dat is echt onzin:D jij hebt echt geen echt leven hè? en ik reageer niet eens op roalty, 3 jarig kindje:D
mongooltje
- Post n°34
jelmar, get real. ga echt leven zoeken, als je dat had dan wist je wel dat je geen sociaal leven kunt hebben als je een racist bent, jij dacht echt dat ik een racist ben hè?
- Post n°35
Je geeft nu dus zelf toe dat je maar een houding aannam zodat je niet alleen stond.. Good Game man.. nou ben je officieel gedegradeerd tot een meeloper.
haha.. ik heb echt geen sociaal leven hoor!!! want ik discrimineer alles en iedereen! facking mongool
haha.. ik heb echt geen sociaal leven hoor!!! want ik discrimineer alles en iedereen! facking mongool
Yorick- Admin
- Post n°36
qontrol wrote:hoi
hoi
- Post n°37
yoYorick wrote:qontrol wrote:hoi
hoi
icez- Posts : 34
- Post n°38
can you please type in english so i can get some popcorn and watch this epic fight
- Post n°39
Google translate ;Dicez wrote:can you please type in english so i can get some popcorn and watch this epic fight
- Post n°40
ReppMazz wrote:Je geeft nu dus zelf toe dat je maar een houding aannam zodat je niet alleen stond.. Good Game man.. nou ben je officieel gedegradeerd tot een meeloper.
een houding aannam zodat ik niet alleen stond? kom op zeg, je snapt toch wel dat er genoeg buitenlanders zijn waar tegen ik zeg dat ze terugmoeten gaan naar hun eigen land;) maar dat is heel wat anders dan een echte racist.
icez- Posts : 34
- Post n°41
Hallo, ik ben james
ik hou van negers
daarom ik hou van heada
These previous sentences does not relate at all to me or my life, if you are emotionally affected by these comments, please call a help line for niggers and niggerlovers: n1993r241337 , Thank you
ik hou van negers
daarom ik hou van heada
These previous sentences does not relate at all to me or my life, if you are emotionally affected by these comments, please call a help line for niggers and niggerlovers: n1993r241337 , Thank you
gio- Posts : 39
- Post n°42
halloReppMazz wrote:yoYorick wrote:hoiqontrol wrote:hoi
gio- Posts : 39
- Post n°43
hahaha XDicez wrote:Hallo, ik ben james
ik hou van negers
daarom ik hou van heada
only 1 small thing, daarom ik hou van heada should be daarom hou ik van heada, else it means thats why love i heada